Akıllı saatler…

Son dönemde Akıllı Saat sektörü önemli gelişmeler kaydediyor. Ve hemen hepsi de tamamen dijital ekranlı saatler yapıyorlar, bir kısmı dairesel bir kısmı köşeli…

Benim yatırım yaacak param olsa ben farklı bir yönden yaklaşırdım bu konuya;

Niye diğer saat firmalarını da işin içine katmıyayım? Sadece camını yapardım. Cam normalde şeffaf, ama iki sefer tıkladığımda camın altı kararıyor ve klasik saat görünmüyor. Camın üstü ise ekran oluyor. Saat markasında özel tipte menü ve özellikler koyardım, aynı Android sürümlerinde olduğu gibi. İşlemcisini de saatin kapağına koyardım.

Bu şekilde milyar dolarlık bir sektörün içine girmiş olurdum. Kolay mı değil, kısa mı sürer hayır, riskli mi riskli…

Ama doğru tedarikçiler ve doğru ekip ile çalışılırsa bence çok başarılı olur…

Bu yazı Watch içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

